Lata dagar


Så, då var det dags igen efter lite långledigt. Rubriken lata dagar kanske inte är jättetippad så här i tentaperiod men inte orkar man köra hela dagarna i ända och jag gillar vila mig i form. Lite iallafall.

Här i Umeå har vi minst sagt fått en försmak av sommaren och tror det eller ej men jag har fått färg. Vad säger du om det Karin? haha.

I söndags så fyllde min före detta combo 32år och det firades med grillning och muffins vid Dödmansudde, Nydalasjön.




Frukost på "balkongen". Tyvärr så råkade jag ju med mina gigantiska bicepsmuskler också ha sönder det här bordet när jag skulle fälla ner det. Attans!


Idag har det varit basgruppsarbete från klockan 8 på morgonen till klockan 16.30  och då vi firade vi var färdiga för den här terminen och Lisa hade bakat den smaskigaste cheesecaken som jag någonsin ätit.

Smask!



// ida
// ida


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Ida, det är ju upponervända världen att ni där uppe i norr slår värmerekord, 28 i Haparanda.

Äntligen har vi fått vår första sommardag härnere också. Skönt för dig att kunna koppla av lite, ostkakan såg jättegod ut och påminde mig om fjorårets jätteskörd av björnbär, får kolla frysen.

2010-05-19 @ 18:31:53
Postat av: Karin

2010-05-20 @ 22:08:40
Postat av: Karin

ajajaj då måste jag erkänna att du har tagit ledningen i solkuppen...än så länge! hahaha

haft varmt och skönt här idag såg det hela från klassrummet...puss å kram

2010-05-20 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0