frustration i hög grad!

Hela dagen har min mail bara krånglat och skickat felmeddelanden och jag blir så frustrerad eftersom jag är helt beroende av min mail, arr! Vill bara kasta datorn i väggen men inser ju att det inte skulle göra saken bättre....

En annan lite mer rolig händelse är att Ingemar och jag bokade biljetter hem idag, vi flyger hem den 5 juni. Jag tror aldrig att jag har längtat så här mycket till sommaren som jag gör nu. Sommaren kom, kom nu!

Nu blir det läggedags för en dag med basgruppsarbete imorgon. Det är tur att jag har en sådan bra basgrupp så att det inte är några problem att spendera dagarna i ända med dem.

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem!!!!!!!

2010-05-05 @ 08:52:28
Postat av: Karin

JAAA! 5 juni skriver jag sista tentan så då blir det paaaar-tay!!! Lycka till med mejlen btw :) Puss

2010-05-05 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0