ett plötsligt habegär

Ett plötsligt habegär slog till.

Jag har länge velat ha ett par löparbyxor som är av den tajta modellen så att inte rumpan skumpar omkring när jag springer men jag har inte letat upp ett par för då blir det ju ännu svårare att stå emot. Men här är ett par, tur att stan ligger SÅ långt borta och att jag är för feg för att köpa över internet, haha.



Har också kikat in en mobil som jag mer än gärna hade velat ha i min ägo men det får bli efter sommaren när jag har tjänat ihop lite pengar.



// Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Drömma måste man. Tänk på alla dom som bara får hela tiden o aldrig känna längtan efter något....Klen tröst! Vet det.

2010-05-14 @ 08:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0