en underbar dag

När jag väl klev upp i morse och kastade ett öga mot termometern trodde jag först inte mina ögon eftersom det var mulet ute men den visade på 20 grader, helt galet!


sedan sprack himlen upp, värmen steg till 25 grader och Ingemar och jag kastade oss ut för lite plugg i solen.



Sedan blev det ett infall av grillning och tror ni inte att himlen öppnar sig med värsta åskan och blixtrar precis när vi ska lägga på köttet. Det var ett åskväder i klass med dem som vi har på västkusten, ganska mysigt ändå. O grillat blev det.


Det blev fläskfilé, pommes och sweet chili/vitlökssås med minimajs.


Har börjat med cortison nu och tänkt vad fyra små piller om dagen kan göra underverk!

// ida

Kommentarer
Postat av: pappa

Va , faen jag har ju inte ens grillat i år. Hinner nog inte innan varvet på lördag.

Den står i vart fall kvar ute i boden, grillen alltså.

2010-05-19 @ 18:35:13
Postat av: mamma

mmmmmmmmmmmmmmm, va gott!

2010-05-20 @ 10:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0