det går framåt

Jahapp då har jag klarat av två gamla tentor nu då, det känns bra och mitt mål är att jag i helgen ska ha gjort gjort alla de tentor som ligger ute. Det får vi se hur det blir med det men är ett mål iallafall. Det känns hyfsat bra att göra tentorna, paniken att jag inte alls vet vad frågan handlar om har inte kommit ännu och det är ju himla skönt. Lite mer nervös är jag för att det är tiden som kommer göra att mina svar blir lidande och det är surt.

I söndags så tog Linn och jag en liten tripp till Vindel, något som vi pratat om länge och nu kom det en möjlighet och jag är så glad att vi gjorde det. Vindelälven och broarna runt är så otroligt vackert. Att det var ovanligt högt vattenstånd i älven gjorde det bara ännu mer häftigt.



Sötisen Linn




Vi går över bron som Linn inte riktigt är så förtjust i


O visst är den lite läskig...


Blöta om fötterna blev vi också


haha den här bilden bara älskar jag!




Nu blir det tack och godnatt med en ny dag och nytt plugg imorgon.

// Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

woaoww

2010-05-26 @ 07:58:40
Postat av: pappa

Vilka fina bilder, tänk vad naturen är underbar. Det finns en bra låt med Philemon Arthur & the Dung med just den titeln; Tänk vad ...

2010-05-26 @ 17:52:30
Postat av: Linn

Haha, syns att man egentligen är gymnast :D

2010-05-26 @ 19:08:48
URL: http://livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0