dagen efter

Idag är det många i "familjen" som är lite dagen efter, jag har dock klarat mig och Linn förklarar det med att jag är för kär för att bli påverkad, sant eller inte. Kär är jag :)

Igår var det Kulturnatta i Umeå och vi hade grillkväll hemma hos Linn och sedan for vi ner på stan där Johanna också slöt upp. Jag har aldrig sett så mycket folk på gatorna i Umeå och tyvärr missade vi när vår klasskompis hade premiärspelning med sitt band.

Men det är ju söndag och vi har en tenta som stundar så nu sitter vi på Lindell och skriver på vår sammanfattning av straffprocessen och det tar sig.

trevlig söndag gott folk

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmm mysigt o vara kär......

2010-05-23 @ 17:26:42
Postat av: Amanda

fin blogg du har :)

2010-05-24 @ 17:37:43
URL: http://mamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0