Virrpanna

Nog för att jag har blivit bättre på att hålla reda på mina grejor sedan jag flyttade hemifrån, det är sant mamma och pappa! Men nu blir jag knäpp på mig själv. Igår köpte jag ett nytt cerat för att mina andra på någo mysko sätt försvunnit. Jag kommer hem och det tar 10 minuter innan det nya också är borta, arrr!

Det är danceweekend på IKSU, Isa och jag hade riktat in oss på att prova Zumba men det blev fullt på passet på ingen tid alls. Det blev istället aerobic dance med temat Moulin Rouge men tyvärr så fick inte Isa plats där heller. Men det var otroligt kul, svänga lite på rumpan fick vi allt göra.

Fredagskvällen var otroligt mysig, det åts onyttigheter och skrattades och spelades. En sak är säker, nästa gång jag kommer till det stora gula och blåa varuhuset vid namn Ge-Kås så ska det shoppas sällskapsspel! Någon som är på en tripp till Ullared i sommar?

Ikväll blir det inget spelande utan istället blir det förhoppningsvis lite läsning av kurslitteratur och en rensning av garderoben. Våren för inte bara med sig förälskelse utan även shoppingbegär och kanske är det inte så smart att rensa garderoben för då kan det ju faktiskt motivera en tur ner till stan men.... det kan inte hjälpas.

// ida

Kommentarer
Postat av: märit

hej virrpanna följer gärna med till gula och blå huset i ullared men varför vänta till sommaren du skulle ju komma söder över till påsk eller kramisar faster

2010-03-21 @ 01:22:43
Postat av: pappa

Jag har ett mexican train du kan ärva !

2010-03-25 @ 23:01:00
Postat av: mamma

Ja, jag hänger gärna med......

2010-03-27 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0