pigg som en mört

eller kanske full av energi som en duracellkanin? Ja, jag vet inte vad det är idag men jag är på toppenhumör och är inte trött alls.

For till skolan vid nio, hem på lunch, tillbaka för basgruppsarbete och färdiga vid 16.30. Isa lockar med ett grupprum och det kan man ju inte säga nej till så vi kör på till 19.30.
Då blir det hemfärd på min racercykel och en promenad bort till Ica med Linn och Sixten.

Och nu är klockan 22.10... men inte är jag trött inte.

Jag har fått gjort en hel del, både skola och projekt och det är väl egentligen bara att köra på tills batterierna tar slut.
Imorgon är det hemmaplugg med PM skrivande och hjälp mig hålla tummarna för att jag har lika mycket energi imorgon.

Vi ska förresten på sittning, med ROCK tema. Någon som har något förslag på utklädnad?

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej piggelina! Kan det var din nya medecin....

2010-03-02 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0