Nydala

Dagen har varit hur härlig som helst. Vi grillade korv, busade med hundarna och hade det mysigt. Jag har en sån otrolig träningsvärk sedan lördagens pass men enligt källor så är det bästa sättet att bli av med den att träna bort den så det blev ett step konditionspass med tjejerna ikväll. Benen känns bättre men vi får väl se om jag kan gå imorgon.

Som sara sa, "vi är inte 10 år längre". Jag känner mig som en gammal tant som knappt kan resa sig ur soffan.

Här kommer lite bilder från dagen.

Underbara Nydalasjön


Anton, thomas och sofia och deras lilla Ellen och hunden Isa.


Sixten trivdes


Det här huset älskar jag. Det är helt snett och vint men så otroligt charmigt.


Dagen tog musten ur Sixten


imorgon blir det förberedelser inför häktningsspelet med de andra som ska vara domare. Pepp, Pepp, pepp!

Sov så gott!

// ida

Kommentarer
Postat av: pappa

Härliga bilder, hälsa Anton. Hur går det med ALS en ?

2010-03-25 @ 22:58:48
Postat av: mamma

Det ser ju helt underbart ut, trots snön! Det är nog inte bara Sixten som trivs utan du med.

2010-03-27 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0