Nya frillor båda två!

Igår var det ju hårfärgning här på Nydala och tanken var ju att det skulle bli ljusare men det blev mörkare. Lite fundersamma blev både jag och Linn men de det blev ju inte så dåligt ändå. Trivs ju himla bra i mörkt och jag är ju mörk också. Tack för hjälpen Linn! :)

Det är lite av en sjukstuga här idag också så det blev bara jag som hängde med F och Linn till Maxi men jag lyckades få med mig allt hem. Det är så otroligt värt att åka till Maxi och handla istället. Jag tjatar kanske om detta varje gång som jag varit på Maxi men det kan inte hjälpas.


Sixten har blivit friserad idag. Inte hans favorit syssla att stå på köksbordet och blir klippt men fin blir han. Han måste ju vara fin nu när vi ska hem till Halmstad och hälsa på. Det blev också bestämt idag att Sixten stannar i Halmstad. Dels för att bespara honom resandet när det bara är två månader kvar till nästa gång vi ska ner och dels för att jag ska iväg en del nu i april och maj och han är saknad i Halmstad vet jag.




Det var planerat bio ikväll och emelie har bjudit till fest men eftersom det är lite sjukstuga här idag så får det bli en kväll i soffan. Snart släcker vi också ner för 20.30 ikväll är det Earth our.

trevlig lördag kväll!

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0