I was made for loving you baby

I helgen var det sittning med tema ROCK och vi körde på en utklädnad till KISS. Något vi inte trodde att vi skulle vara ensamma om men minsann det var vi och vi var banne mig bäst!

Här kommer bildbevis!







I helgen så fick jag också träffat en av mina härliga kusiner. Kanske blir det mer av släkten här uppe :)

Nu har jag precis sagt hej då till mina gamla kollektivkompisar som varit här på fika. Självklart bjöd jag på Pollykaka. Jag känner att jag måste utöka min repertoar av bakverk....

Nu ska jag läsa lite mer av SOU:n

// ida

Kommentarer
Postat av: pappa

Huaa vad likt Gene, Ida. Kanske du kan jobba extra som lookalike.

Jag har just skrivit klart mitt säkerhetsprov och fick klart godkänt, ett fel. Kul att Jessica var uppe och hälsade på. Green Cargo söker folk till utlåning att köra och vara stationerade i Kiruna, kanske ngt för mig ?

2010-03-16 @ 16:33:33
Postat av: mamma

Grymt bra..........

2010-03-27 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0