Hemma i söder

I morse klockan 4 kramade jag om mamma. Bilresan gick hur bra som helst och tog typ 12  timmar. Med så härliga tjejer i bilen kan det inte heller gå mer än bra. Det var också skönt att köra på natten, ingen trafik och jag har ju i princip "vunnit" en dag extra.

Idag har jag ätit sushi med mamma och fikat med Johanna och Emma. Det blir mycket fikande de här dagarna,haha!

Imorgon blir det att träffa mormor, käka lunch med Karin och på kvällen träffa Liz och Milly.

Det är härligt att vara hemma men samtidigt en lite konstig känsla, det var ju ändå ett tag sedan. Idag  så såg jag också värsta vårtecknet. Men vad det var får ni vänta på för jag fick med mig laddaren till kameran men inte kabeln, så kan det gå.


// ida


Kommentarer
Postat av: pappa

Skönt att bilresan gick bra, ja här hemma är det står vårtecknen som spön i backen. Kanske har jag en kabel extra i Getinge.

2010-04-01 @ 06:52:13
Postat av: Linn

Vad skönt att resan gick bra. Ses snart. Hoppas du får en toppen påsk! Kram

2010-04-01 @ 11:48:58
URL: http://livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0