fullt upp

Det har varit lite full upp på sistone men nu har det nog lättat lite.
PM är inlämnat och straffrätten är nu avklarad, på måndag börjar processrätten.

Ikväll var det veckofika hos Sara, mys mys! Det är så himla kul att umgås med tjejerna utan att prata en massa skola.

Våren har också kommit lite smått så jag slänger in en bild på den otroligt stora snöhögen som är bakom huset, den har börjat smälta sakta men säkert nu.

Den är ju högre än lyktstolpen!


Så här går det om man läser fel på 1 1/2 tsk bakpulver till  bara 1/2



Mitt första orangea brev, är jag vuxen nu? haha!


sov så gott!

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Här töar det oxå. äntligen snöfritt på gator o cykelbanor så det går att ta sig fram. Vad gör du med kvertet? öppnar o läser eller......viktigt för oss tjejer att vara aktiva med vår pension.

2010-03-12 @ 10:37:29
Postat av: pappa

Hej Ida, öppna brevet och läs, själv fattar jag inte. Men du har gott om tid, kan du så satsa på Brasilien det är ett land som utvecklas jättemycket just nu. De har OS 2016 och byggboom samt hittat världens största oljereserv utanför Rios kust. De bygger nu världens största raffenaderi för att ta hand om oljefyndigheten och utveckla denna industri under demokratiska förhållanden.

2010-03-16 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0