Fredag

En dag av opponering av våra PM är avklarad. Vi lär oss ju egentligen en himla massa på opponering, när jag opponerar på någon annan så lär jag mig själv också vad jag ska undvika nästa gång. Att jag har en bra basgrupp också gör det ju hela lite enklare då vi kan diskutera och fråga om saker som är oklara.

Nu har jag också fått in både häktningsansökan och genmälet på denna och det är nu dags för mig att förbereda tills på tisdag då vi ska ha ett häktningspel. Jag har rollen som domare vilket är lite läskigt eftersom under andra rättegångspel så har vi alltid varit i grupper där vi kunnat diskutera oss fram till vilken påföljd det blir men nu är det bara jag, hjälp!

Ikväll blir det spelkväll med tjejern med ost, kex och vin. Att spela spel är ju något av det roligaste som finns och att det är med tjejerna dessutom betyder att det inte annat än kan bli bra.

// ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0