förändring

Jag är otroligt sugen på att göra håret lite ljusare nu när våren kommer. Har ju alltid varit ganska mörk nu till i höstas då jag slingade håret ljusare.

Linn hade tittat på gamla bilder där det verkligen syns hur mörk jag varit. Imorgon ska vi ner på stan och vi får väl se vad som händer då.

Idag har jag läst en himla massa inför morgondagens föreläsning, varit på studiecirkeln på Kvinnojouren och nu har jag precis avslutat ett skypemöte med Ungdomsprojektet. Vi har fått in så många anmälningar nu att vi säkert kan säga att träffen i Karlskoga blir av, tjoho! Så himla skoj.







Nu


// ida

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, det blev nästan som terapi att diska. Skönt att det blev rent. Du vet det är som att flika ett häfte. Det ger ett sken av kontroll!:)

2010-03-24 @ 22:52:25
URL: http://www.livetochlinn.blogspot.com
Postat av: pappa

Oj vad fin du är, skynda dig hem så ordnar vi en påskfest. Maila mig om hur du vill ha det, kanske maskerad med påsktema ? Du är ju duktig på att sminka !

2010-03-25 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0