flum stressigt och resfeber

Ja det är nog så att jag har resfeber för att åka hem till Halmstad och Getinge. Imorgon blir det en lång bilresa hem genom Sverige och jag gissar på att vi kommer vara hemma vid femtiden på morgonen om allt går som planerat. Nu har jag packat väskan och tro det eller ej men Sixten har mer packning än vad jag har.

Jag har fått gjort allt jag ville innan vi åker

bakat
gjort ett seminarium
ställt in cykeln
betalat räkningarn
pussat på pojken

den sista funderingen nu är om jag ska ta med datorn eller inte. Det blir nog inte, jag har hört att de har internet där nere i söder också, haha!

god natt och sov så gott!

// ida,

Kommentarer
Postat av: pappa

Internet, va e de ? Tennisnät har vi, så du kan gärna hjälpa till att städa banorna, om du vill spela.

2010-03-30 @ 07:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0