vart tog det vackra lilla vädret vägen?

Ja inte är det här nere på västkusten.

Idag blev den en sväng in till staden, sen sushilunch vid halv tre, handling av mat inför kvällens grillning. Jag har också kostat på mig lite arbetskläder, som sommarvikarie får man inga kläder och jag är trött på att använda mina egna och dessutom så behöver man lite funktioner på arbetskläderna som inte vanliga kläder har. Dessutom bara genom att ha riktiga arbetskläder kommer man i högre kurs hos de anhöriga gentemot om man "bara" är sommarvikarie. Modevisning av arbetsutstyrsel kommer, ni förstår jag köpte nyaste färgen i kollektionen, haha!

Det här är väl bästa sommarbilden hittils och den är tagen i UMEÅ


tack och godnatt // Ida

Kommentarer
Postat av: parinya

Haha det luktar så gott;D Hoppas du och I har det bra där nere. Puss och kram

2010-06-15 @ 17:18:16
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0