vackert vackert

Ni skulle bara veta så vackert det är här! Idag har vi haft möte och workshops under dagen och på eftermiddagen var det dags för en tur upp på ett berg. Det var riktigt häftigt,det var lite läskigt och blåste som attan men kul var det.







Imorgon så är det dags för val till styrelsen där jag nu i ett år varit suppleang och står inför valet och kvalet om jag ska acceptera nomineringen till styrelsen. Det är så kul och så viktigt det vi gör men har jag verkligen tid, hinner jag och orkar jag??? råd någon?

nej nu är det dags för middag här, hörs senare.

// ida


Kommentarer
Postat av: Linn

Ju mer man har att göra desto mer hinner man med. Eller hur ?:) Förstår att det känns som mycket och tänk även på att vi läser extra kurs nästa termin!

2010-06-18 @ 23:00:04
URL: http://livetochlinn.blogspot.com
Postat av: märit

Gratis på födelsedagen . Hoppas du har det bra och presenten kommer när vi traffas nästa gång. Hurra på din födelsedag kramisar faster

2010-06-19 @ 18:34:59
Postat av: pappa

Klart du hinner, finner tid finner råd. Tycker du skall anta utmaningen men tänka på att delegera. Jätteroligt att du blir tillfrågad vilket är ett erkännande i sig.

2010-06-21 @ 00:20:32
Postat av: mamma

ser jättehärligt ut.

2010-06-23 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0