Midsommar

Nu har jag plockat mina sju blommor, var dock lite brist på gärsgårdar men kanske funkar det endå :)

Jag jobbade övertid idag då allt inte gick så smidigt som vi hoppats. Det finns många positiva anledningar till att arbeta med människor och som också gör att jag verkligen älskar det här jobbet men de få negativa är ganska starka. Skulle något gå fel så är det en människa det handlar om och jag tycker det är så otroligt svårt att sätta gränsen för när det är slut, när man hjälpt någon så är det ju alltid någon annan som behöver hjälp. Men men, att göra så gott man kan kan räcka ganska långt.

Idag var jag ute och sprang också, jag har gett mig fanken på att jag ska klara springa hela rundan runt när sommaren är slut så det blir nog en löptur imorgon med.

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLIHOP

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0