I Tromsö

åå vad nervös jag var i morse när jag skulle köra upp till Göteborg och Landvetter. Skulle jag hinna, hur långt tid tar det egentligen, skulle bilen hålla hela vägen, hittar jag parkeringen???

Allt gick superbra som tur var och jag kom enda vägen upp till Tromsö.  Många timmars väntan har det dock blivit men deh ar jag knappt märkt av då jag läst en bok som Linn lånat mig. Den heter Ondskans leende och är skriven av Marianne Fredriksson och är mycket gripande, jag höll faktiskt flera gånger på att börja gråta sittandes på flygplatsen. Tack för lånet Linn och en uppmaning till er, LÄS DEN!

Kvällsmiddag på Sommerøya artic hotell



Så här ser det ut, vackert men ljust klockan 23.00 på kvällen



sov så gott!

// ida


Kommentarer
Postat av: Linn

Visst är den bra? Jag fastnade åxå. Två dagar och sen var den slut! :)

2010-06-18 @ 22:59:10
URL: http://livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0