födelsedag

Jag skojar inte, vilken födelsedag! Vilken helg över huvudtaget.

Det började redan vid frukost när de sjöng för mig och sedan var dagen igång. Vi fortsatte med möten och workshops och jag valde att gå med i styrelsen och tänkte att om man verkligen vill så finner man tid och man måste utmana sig sig själv ibland och jag tror att jag kommer vinna mer än vad jag kommer att förlora på att sitta med i styrelsen.

I eftermiddags så var vi ut på havet och fiskade och jag vart lycklig som ett litet barn när vågorna slog så hårt att båten gungade rejält.



Jag fångade ingen egen fisk men Frida lyckades fånga två samtidig och då vart det så tungt så vi fick hjälpas åt och det är vad jag kallar teamwork.



Det vinnande laget i fiske



Chayim, jag och Ben vid diplomutdelningen



Vi har börjat samarbeta med den europeiska föreningen för ungdomar med celiaki (gluten) vilket ju är toppen och som också kommer vara en av mina huvuduppgifter att fortsätta arbeta på i styrelsen



Frida och jag representerande Sverige och till hösten flyttar Frida upp till Umeå vilket kommer bli SÅ kul!



På kvällen lyckades hela gruppen överaska mig med en överaskningsfest men de bilderna har Frida så de kommer en anna gång. Nu blir det att krypa ner i sänge för att återgå till verkligheten imorgon och håll tummarna för att bilen startar när jag ska köra hem från Göteborg.

// Ida

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt för dig, du kommer fixa det galant! Och grattis igen i efterskott! Kram

2010-06-20 @ 18:40:13
URL: http://livetochlinn.blogspot.com
Postat av: pappa

Instämmer, grattis i efterskott. Skönt att du antog utmaningen. Ser ut som ni hade bättre väder än det var på Vätternrundan, cyklade 15 mil i regn, från Jönköping till Hammarsund, det tog ca 7 timmar. Min totaltid blev nog 13 timmar och 50 minuter, skall kolla på nätet.

2010-06-21 @ 00:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0