En ledig dag blev en jobbedag

Igår kväll så hade jag en liten mysig stund hemma hos mamma och bror och sedan fortsatte den hemma hos Karin där jag skulle hjälpa henne att rätta till en lite hårfärgningskatastrof men det blev riktigt bra i slutändan. Kvällen blev sen och jag är fortfarande lite rädd för att sova i huset själv så jag stannade kvar hos Karin och det var så härligt, precis som förr i tiden.

Idag skulle jag vara ledig men jag blev ingringd på ett vak så nu har jag precis kommit hem. Imorgon och hela helgen väntar kvällsjobb men det är jag inte ledsen för. Jag gillar jobbet och dessutom så behöver jag timmarna.

När jag körde hem fårn jobbet så såg jag minst tre stycken bilar som hade parkerat i vägkanten och var ute och plockade blommor inför imorgon. När jag kommer hem imorgon kväll så ska jag nog sticka ut och springa en runda och plocka sju sorters blommor och lägga under kudden... någon mer som ska göra det? :)

I norge så lyckades ju de andra överraska mig med en liten födelsedagsfest, de hade till och med bakat glutenfria muffins. ÅÅ det var så kul!







sov så gott // ida

Kommentarer
Postat av: märit

ha det bra hoppas vi ses i helgen om inte så en trevlig midsommar kramisar faster

2010-06-24 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0