Tjurar

Ibland önskar jag att Umeå låg lite närmare Halmstad. Jessica kommer hem till Sverige, Halmstad i helgen och det hade passat grymt bra med mitt schema att åka hem. Det hade blivit hela fyra dagar hemma i Halmstad så jag hade kunnat träffa alla tjejer.  Men resan hem blir för jäkla dyr alltså. Hatar att säga det men det är inte att jag inte vill hem...

Vi hade kunnat;
Fira Lottens födelsedag
Mysa i karins nya lägenhet
Peppa Emma inför plugg på högskolan
Snacka kärlek med Johanna

och glida runt med Jessica i byn som förr i tiden, bara Tove som skulle fattas...

Det som gör mig ännu tjurigare är att vissa personer inte verkar fatta att detta är typ det bästa tillfället på hela terminen att komma hem då det inte finns något som heter lov på universitetet. Så kommer jag inte hem nu så kommer jag inte hem alls.

saknar dig jessica!


// ida - life is a bitch

Kommentarer
Postat av: pappa

Den vissa typen har fattat !

2010-01-19 @ 11:25:12
Postat av: Karin

köp 1 trisslott lr 10...vill ha hem dej!! puss

2010-01-20 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0