tentan avklarad

Tentan är gjord! Vi har laddat sedan innnan jul, räknat bodelningar och arvskifte, räknat inteckningar på fastigheter, utdelningar vi konkurs och så kommer inte en enda räkneuppgift på tentan.  Det var ju just dessa räkneuppgifter som jag var mest nervig för och fastän jag nu känner mig hyfsat säker på dem så var det ändå ganska skönt.

Nu börjar det nya året, att göra tentan är ungefär som vårat nyår. Det gamla året är liksom inte slut innan man har gjot den.

Nytt år, ny spännande termin, here I come:)

ungefär så här glad är jag nu


// ida

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy satan va het klänning du! ;) Damn you're hot!

2010-01-15 @ 18:52:52
URL: http://metrobloggen.se/emmrra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0