Paj på hjärnan

Igår gjorde jag en räkpaj som jag fått recept på utav Linn. Den var riktigt god! Det enda jag kan tänka på nu är paj. Vad ska jag göra för paj nästa gång? Broccoli och skinka paj, broccoli och ost paj, köttfärspaj, ja ni fattar.

Varför har pajen satt sig på hjärnan då? Jo för allt annat som inte innebär tentaplugg fastnar hur lätt som helst.

Idag trodde jag också att jag hade pajat Christins bil och när jag satt där så började jag fundera på om det är så att alla bilar jag bara lägger handen på drabbas av olycka. Jag tillbad bilguden och bilen startade. Jag har blivit troende.

Nu ska jag göra paj.

// ida


Kommentarer
Postat av: Christin

hahaha, bilguden låter som en trevlig gud! ;)

2010-01-04 @ 11:46:24
Postat av: pappa

Akta dej för bilar Ida, Gud gav dig två ben. Använd dem. Akta dej för andra gudar än GM och Chevrolet, du kan råka in på falska läror. Såsom att det är bättre att gråta i en Jaguar än i en Volkswagen. Snart kallar nog bilguden hem Saab till himlen.

2010-01-04 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0