På skolan

Nu sitter jag i ett gruppgrum med Linn och Sara droppar nog in snart också. Helgen har varit sjukt bra och jag börjar älska helgen mer än förut, om det nu är möjligt.

Vi fick inte tentaresultatet i fredags så det blir till att vara nervös imorgon igen. Jag blir ju nervös fastän jag vet att det inte är något som jag kan göra åt nu liksom. Jag drömde inatt att jag fick resultatet och att jag hade fått på CB som betyg på en skala av U, B, BA, AB så vad betyder då CB? 

Nu kör vi hårt fram tills klockan fyra och då blir det Bodypump på IKSU.

Ett stort GRATTIS till vår Isa som i helgen blev dubbel distriksmästare i Bugg och Boogie, du är grym!


// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0