Middagsbjudning

Idag hade jag middagsbjudning här hemma och det vart riktigt trevligt och mumsigt. Kanske är smart att bjuda på något som man är bra på att laga eller kan men jag kände att det skulle blir lite spännande och göra något helt nytt och bra blev det. Tyvärr så missade jag ju "familjens" veckofika.

Imorgon blir det förelädning om mäns våld mot kvinnor och våld i nära relationer vilket ska bli mycket intressant.


Här är mina ädelostfyllda biffar


Vilken storm det har varit idag! Jag hatar snövallar, det bara är så och cykelturen hem från IKSUs Stepmuskel var tuff, riktigt tuff. En som tycker det är kul med snö och blåst är iallafall Sixten. Så nu blir det en tur ut i snökaoset.

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0