Måndag

Vi jobbade på bra i basgruppen idag så vi var färdiga till lunch. Då passade jag på att springa lite på Uniaden och gå på Blondinbellas lunchföreläsning. Hon pratade om hur och varför hon startade sin blogg och lite om hur hon hade för taktik för att få den så stor. Det var kul att se hur hon är i verkligheten och hon bjöd på många skratt.

Idag var jag också på mitt första IKSU pass på ett tag, tjejerna körde spinning och jag gick på Afro. Det var riktigt kul, jobbigare än vad jag trodde och kul att bara släppa loss.

Nu har jag nog kommit på vad jag ska bjuda Anton och Michaela på imorgon, det blir ädelostfyllda färsbiffar, blomkålsmos och sallad. Fåpr vi se vad de tycker om det.

Så nu blir det att dra till ICA.

Uniaden hade gjort det mysigt även utomhus




Blondinbella som berättar om ett av hennes företag Bellme


// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0