long time, no see

oj oj oj vilken långhelg jag har haft! Den började i fredags med hårklippning nere på WOW, Linn och jag lyckades få efter varandra så sedan gjorde vi en repa nere på stan. Det har blivit att jag inte är så mycket nere på stan så om jag åker ner nu så är det något speciellt liksom, nästan spännande, haha!

På det blev det en god fredags middag och en film med I, mys! På lördagskvällen så vankades det göteborgsfest hos mina gamla combos som en in/utflyttningsfest. Det spelades göteborgsmusik och bjöds på både hel- och halv special. Mycket gott, med hemmalagat potatismos!

Anton the chef


Michaela tyckte att jag var ett ljushuvud


Michaela och jag


Idag har jag varit på skolan mellan 12-16 och pluggat lite. Ja, med betoning på lite för det är så enorm skillnad från när vi tentapluggar, ingen stress alls. Sedan tog Sixten och jag en härlig långpromenad med Caroline. Hem trycka lite god ärtsoppa och senap och sedan vart det bort till bussen för att åka med Isa till Umeås dansimperium för att dansa bugg. På söndagar har de så att alla kan komma och dansa och fy sjutton vad kul det var, och bra träning dessutom! Jag kommer nog minsann ha lite träningsvärk imorgon.
Imorgon är det ju också måndag vilket betyder att jag ska införskaffa ett efterlängtat IKSUkort igen.

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0