Dans ikväll

Lika härlig dag idag som igår med en massa solsken.

Nu har jag kommit hem efter några timmarsplugg på UB. Ska plugga lite till och sedan så ska jag iväg med Isa och bugga ikväll. Det ska bli riktigt kul! Isa är ju proffs och ska träna inför en tävling och jag hänger med som sällskap och så är det ju sjukt kul att dansa. Hoppas bara att någon bjuder upp annars så får jag väl ta tag i det själv och presentera mig; Hej, jag heter Ida Persson och gillar färger. Då är det säkert någon som vill dansa,haha.


Nydalasjön har frusit, nu skulle jag haft ett par längdskidor!


// ida - jag känner inte av den här tentaångesten som jag brukar göra. Kanske beror på att jag är så lycklig med allt annat?

Kommentarer
Postat av: Karin

hahahahah det hade jag nästan glömt! You made my day <3 hoppas du får skoj på dansen, puss

2010-01-10 @ 19:09:55
Postat av: pappa

Har idag skickat räknaren, hoppas den kommer fram måndag eller tisdag. Annars tycker jag det är orättvist med +6 i kvikkjokk och -7 i Getinge. Idag gick löparträffen utmärkt, ultralöparen Mattias Bramstång var här och föreläste hur man springer från Bari i Italien till Nordkap, på 44 dagar med i snitt 7 mil om dagen.

2010-01-10 @ 20:05:08
Postat av: Linn

Hoppas dansen gick bra. Fick du presentera dig så? Fin bild åxå.

2010-01-10 @ 22:26:39
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
Postat av: Isa

Haha isa är ju proffs, härligt att läsa ;) Synd att det inte blev av, då missade vi din jag-gillar-färger presentation. Eller var det rent av tur att det inte blev av då? ;)

2010-01-11 @ 16:41:57
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHA! Du måste presentera dig så!

2010-01-12 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0