dan före dan

Idag är det dagen innan tentan. Vi skriver tredje tentan på juristprogrammet, woho vad tiden går snabbt!

Jag är lugn inför tentan vilket känns otroligt skönt då kanske jag kan få ha med mig huvudet på den här tentan jämnfört med den första. Imorgon när jag sitter där så kommer jag nog vara lite nervös, innan man vänder på tentan och kan avgöra om det kommer gå bra eller om det kanske blir lite svårare. Men lite nervositet krävs ju också så att man skärper till sig.

Att det är tentatider märks på många sätt;

¤ jag har inte träffat hjärtat på FLERA dagar (typ två, hehe)
¤ jag har satt igång brandvarnaren två gånger på 1 vecka (så går det när jag försöker multitaska)
¤ jag har stekt min mat i samma stekjärn i 1 vecka
¤ jag har inte duschat på 4 dagar
¤ jag har ätit chockladpudding till frukost, lunch och middag  (det får man göra när man har flyttat hemifrånn  har jag hört)


Det är slusken som har tagit över hos mig, slusken ida. Jag tror att det ser ut så här hos ganska många av mina klasskamrater också, prioriteringen blir liksom lite annorlunda.

// ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0