Triss i lugg

Det blev ingen dans ikväll, de hade tydlingen inte dragit igång terminen ännu. Tråkigt men det får bli en annan gång då istället:)

Istället blev det en powerwalk, jag menar, jag hade ju redan träningskläder på och var riktigt pepp. Dock är ju inte Sixten världens bästa hund att powerwalka med, han ska ju pinka överallt!


Linn kläckte den perfekta idén om att efter tentan så är man värd att få gå och klippa sig och det hade passat riktigt bra för min utväxt börjar bli LITE för mycket. Detta resulterade i att jag klippte luggen. Det är tur att den växer som ogräs, blir det åt fanders så gör det inte så mycket. Tittade igenom bilder för att se hur jag ville ha den och kom fram till att det hade ju varit trevligt om man fick se om jag har några ögonbryn, hehe.


Dagens


Amsterdam i juli


London i augusti


Lite färgskillnad också var det visst. Vad tycker ni? Illbaka till mörkt eller ljusare, kort, lång, sne eller rak?

// ida

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tycker du är jättefin som på översta, akta dig för att färga håret. Jag har hört hårresande historier på P1 om tjejer som färgat håret och fått allergiska reaktioner. Kanske har de köpt "billiga" medel. Annars får du googla. Ha det, solsken i Gti idag och bara -5 grader.

2010-01-11 @ 11:14:17
Postat av: Linn

Du är fin i vilket som helst.

2010-01-11 @ 13:25:03
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker i alla fall att du är sötast i världen! Det spelar ingen roll hur du ser ut i håret... Dock vet du att jag är svag när du är rakhårig ;) Färgen är hot hot hot! PUSS

2010-01-11 @ 16:25:09
URL: http://metrobloggen.se/emmrra
Postat av: Isa

Du är så fin jämt i håret! Jag älskar ju lockar :) Men luggen som du hade i Amsterdam var riktigt snygg, rak lugg röstar jag på. Färgen du har nu är as nice, så den får det bli :)

Synd att det inte blev någon bugg igår :( hoppas plugget går bra. puss

2010-01-11 @ 16:40:27
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: parinya

Ja han berättade det:)Att han springer innebär att jag också måste börja träna, haha. Du är fin på alla tre bilder:) PUSS

2010-01-11 @ 20:45:36
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0