Uppdatering

Idag är det den stora tvättardagen på Nydalahöjd. Inte bra att samla på sig en massa tvätt, det resulterar i att man får ha på sig de inte så sköna spockarna som ligger längst in i socklådan i brist på andra.

Jag ska snart iväg för att följa med en kompis och titta på en lägenhet här som hon har fått, grymt kul! Hela klassen kanske hamnar här till slut?

Sedan blir det mer plugg, känner att jag måste komma en bit på mitt PM då jag åker till Stockholm på fredag för möte med projektgruppen så då kommer det inte pluggas något.

Hoppas också på att elektrikern kommer idag så att vi kan få tillbaka elen som försvunnit i köket på något mystiskt sätt. Som tur är så är det inte den till kylskåpet iallafall.


// ida

Kommentarer
Postat av: Parinya

Hoho tack. Lycka till med tvättberget!

2010-02-23 @ 14:01:16
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0