Tårtkalas

Igår var en lång dag på Uni, vi satt från 9-17 då jag gick hem för att faktiskt baka tårta och fira födelsedag, några i gruppen satt kvar till 18.30 vilket gjorde att jag fick dåligt samvete men allt kan inte handla om skolan. Kanske får jag muta dem med lite tårta, hehe!

Nu sitter jag i Tysta rummet och ska fila på mitt PMutkast som vi ska ha seminarium på imorgon. Imorgon kommer Frida upp till Umeå och hon ska vara med i Efter tio hos Malou och hon ska prata om hur det är att leva med Chrons vilken är en systersjukdom till Ulcerös, så imorgon hoppas jag att alla slår på TV 4. Ska bli himla kul att träffa dig Frida!

Nu back to work!

// ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0