saturday

Idag har vi jobbat på riktigt bra i gruppen. Det är himla kul att få ett ansikte till alla och det här är ett så grymt projekt. Det är inte långt kvar till vår första ungdomsträff så nu gäller det att vi ligger i och får ut information om träffarna.

Imorgon kör vi igen och sedan blir det hemfärd mot kära Norrland och livet där uppe.

Det var sant, de bjöd på mjukglass och popcorn, häftigt tycker jag,hehe.





Det har ju varit jordbävning utanför Chile, och självklart är det där pappa är just nu.
Jag önskar så otroligt innerligt att du är uppe i bergen eller något och att du är oskadd pappa!



nu ska jag försöka sova så att jag är fräsch till imorgon
// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Pappa är utom fara! Enligt rosa bussarnas hemsida är de i Argentina. Mammakram

2010-02-28 @ 13:05:36
Postat av: parinya

Himlaarns vad lyxigt med glassmaskin och popcorn:) Hoppas du har haft en bra helg :)

2010-02-28 @ 14:40:20
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag var på plats och upplevde underbara Idas glädje över mjukglass och popcorn... Tack för en trevlig helg! <3

2010-02-28 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0