Så blev det kvällen

Idag har jag hunnit göra en massa småsaker som jag har tänkt att jag ska göra

Bokat resa till stockholm för möte med projektgruppen
Renskrivit allt som vi gjort hittils på terminen
Satt in papper i pärmen
Fixat med RMTUngs hemsida
Pratat med Frida

kvar på listan är att rensa avloppet. Hm, undra varför just det är kvar....

På eftermiddagspromenaden så träffade vi hundarna som vi övar med, Asra och Melker heter de. Så vi gick en liten promenad. Mysko egentligen att gå en proenad men en person som jag inte känner. Nu vet jag ju vad hundarna heter men vad ägarna heter ja det har jag ingen aning om. Killen gissade på att jag kom från Halland! Det är nog första gången någon gissar rätt sedan jag flyttade upp hit. Så jag kanske har lite dialekt iaf eller vad säger ni Linn och christin? haha!

Ja nu blir det ärtsoppa, seminarium 1 och kanske kanske en avloppsrensning.

// ida

Kommentarer
Postat av: parinya

Haha självklart kan jag göra det, haha;)

2010-02-02 @ 20:22:20
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, jag vet inte Ida. :D

2010-02-02 @ 21:49:49
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
Postat av: Christin

hahaha, ja Ida, du KANSKE har dialekt... ;)

2010-02-02 @ 21:59:13
Postat av: mamma

Dialekt är en del av identiteten o visar var man har sina rötter

2010-02-03 @ 08:04:09
Postat av: eva persson

Dialekt är en del av identiteten o visar var man har sina rötter

2010-02-06 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0