nöjd!

Vad kan vara bättre än att vakna och att solen lyser en fredag? Det blev därför en långpromenad med Siggan



Nu har jag också lyckats komma på hur jag kommer åt alla mina bilder på telefonen och oj vad gamla bilder där fanns.

klassresan till stockholm i trean på gymnasiet


Moa och jag



När bilen pajade på motorvägen mellan halmstad och göteborg och vi satt i diket några timmar


Väskan att dö för


Sixten genom åren


det är j¤vligt kallt att cylka i umeå på vintern


Nu ska jag börja beta av göralistan...

// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

väskan är fin, men dö för den.............

2010-02-13 @ 10:59:07
Postat av: Emma

Snacka BRUNA vi var då!! Shit.. Att det var så länge sen. Ge mig sommar nuuuuuu!!!!

2010-02-15 @ 22:50:18
Postat av: Ida

ja mamma den väskan är drömmen! haha, ja emma nu,nu,nu!

2010-02-16 @ 09:43:01
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0