myskväll

Idag har det varit föreläsning mellan 9-12 om villfarelse och brottskonkurrens. Lite krånligt men det kommer väl det med. Vi hade sedan basgruppsarbete inför det första seminariumet den här terminen. Jag gillar verkligen min basgrupp, det är en lugn grupp med ingen som behöver hävda sig.

Nu ska jag ta en lite längre promenad med Sixten för att sedan sticka bort till Linn för veckofika och jag har hört att det kommer bjudas på amerikanska chokladmuffin, mums!

Imorgon är det äntligen fredag! känns som om veckan har varit väldigt lång.

// ida

Kommentarer
Postat av: Parre

Ja jag ska försöka så gott det går:) Tack för en trevlig kväll! KRAM!

2010-02-04 @ 22:17:15
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0