I stockholm

Igår stressade jag iväg till flyget efter en föreläsning från 8-17. En lång men bra föreläsning.

Det visade sig att min stress hade varit helt í onödan för flyget vart försenat i två timmar, de strejkar tydligen i Frankrike. Så där satt jag men då blev det lite läst i böckerna istället.

Klockan tolv öppnade jag dörren till mitt hotellrum och drösade i säng. Nu har jag precis varit och ätit frukost och träffat delar av projektgruppen. Nu väntar vi bara på de andra som ska komma till lunch. Sedan drar det igång.

Jag har hört att man får gratis popcorn och mjukglass när man är här på konferens....I like!

Ett stort tack till Linnisen som passar Sixten i helgen och gör det möjligt för mig att vara med här, tack vännen!

// ida

Kommentarer
Postat av: Nillano

Hej, kommer in till dig och gör ett avtramp :) Tack för en trevlig dag, vi kommer framåt härligt.

Sov gott!

2010-02-27 @ 21:16:55
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0