Hipp hipp hurra!

Grattis till lillebror Manfred som fyller år idag

Jag var helt övertygad om att han fyllde 18år men icke, det är ju hela 19år. Jisses säger jag bara....

Stort grattis till Marre som också fyller år idag! Den här veckan har varit späckad med födelsedagar.

Även idag har varit en lång dag på Uni. När jag var och fyllde på min vattenflaska så fick jag ett infall att bara lägga mig ner på golvet och vila ögonen bara en LITEN stund. Ett infall som jag inte gav efter för, vilket antagligen var tur,hehe!

Det blev härlig lunch med Frida och hennes mamma på Universum. Alltid lika kul att träffa dig, Frida!
För att se när hon var hos Malou i Efter tio för att prata om hur det är att leva med chrons så kika in på TV4play.

Nu blir det kvällen!

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0