helgen

I fredags så var jag och provade på Pilates på IKSU och det var grymt härligt. Kul att sträcka på kroppen och känna att den jobbar även om man inte blir direkt andfådd.

Jag var också nere på stan och lämnade in och sedan hämtade ut min klocka. Klockan köpte jag för födelsedagspengar när jag var 17 och hade gått och tittat på den väldigt länge. Då hade den ett vitt läderarmband som tyvärr blivit slitet så jag har inte använt den, men nu blev den superfin och den ska absolut användas igen.



Vi tjuvstartade och bakade semlor



I söndags så tog vi oss till Ålidhem för att åka skridskor och äta våfflor i den sköna solen, en mysig alla hjärtans dag!




Idag skulle vi haft föreläsning mellan 10-12 var det meningen, läraren chokade oss med att fråga om det var ok att vi körde på i två timmar utan paus. Det var nog inte många som gillade den tanken men ingen sa något, glada blev vi när hon vid elva sa att hon var färdig. Men vad handlade den här förelsäningen om egentligen?

Nu blir det plugg hemma istället och IKSU vid klockan fyra.

Ringde också till Gastroteamet idag för jag började misstänka att min tid hos kirurgen hade fallit mellan stolarna och alldeles riktigt....


// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fin klockan blev o så fint väder ni har! Fast vi har upp emot 1/2 m snö så är den isig, skitig o ful. Himlen är grå o mer snö kommer till helgen, fy 17 vad jag längtar efter våren o dig. Skyndar dom på din tid hos gastroteamet eller..........?

2010-02-16 @ 01:12:31
Postat av: Linn

Vilken mysig dag ni verkar ha haft, och tusan så snygg klockan blev, bra uppstyrt där! Börjar bli aningens irriterad på allt som "faller mellan stolarna" nu!

2010-02-16 @ 11:48:05
URL: http://www.linnsplockepinn.blogspot.com
Postat av: Lotten

Hej sötis:) Vad fint det ser ut!! Och vilka fina byxor du har på dig;) Miss you!! Det kommer en liten överraskning med posten snart:). puss

2010-02-17 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0