En sen kväll

Nu har delar av "familjen" varit här på veckofikan, mycket mysigt! Det blev pollykaka och fruksallad, jag älskar polly!!!

Men varför har jag inte kommit i säng? Ja, det är en minst sagt kenpig fråga då jag skulle behöva ligga i säng för imorgon blir det upp tidigt för att agera chaufför på Juristens dag, ska bli spännande och se om alla kommer fram levande om jag ska köra en minibuss med växelspaken vid instrumentbrädan,gah!

Men istället hamnade jag här vid datorn och har anmält mig till årets EYM möte i Norge och fixat lite med ILCO/RMT projektet. Det börjar närma sig den första träffen och jag väntar med spänning på att våra affischer och foldrar ska komma med posten så att jag kan börja besöka lite sjukhus och skolor.

I helgen fick vi tror det eller ej rensat avloppet, ingen trevlig syn eller luktupplevelse inte. Även den här killen fick sig en däng av helgens effektivitet då han blev friserad.



Hans favoriställe är att ligga under skrivbordet när jag sitter vid datorn


nej nu är det dags!
// ida


Kommentarer
Postat av: eva persson

hoppas du sov gott o att körningen gick bra...........

2010-02-12 @ 08:31:07
Postat av: faster

ja sådan far sådan dotter, nattmäniskor är ni kram

2010-02-13 @ 02:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0