Den rullar!

Idag rullade faktiskt cykeln vilket inte har hänt många dagar i den här kylan. Varje dag har jag tänkt när jag hoppat av cykeln att det här var bannemig sista gången jag cyklade när det är så kallt. Nästa dag och klockan börjar närmara sig föreläsningen så tänker jag,var det verkligen så jobbigt att cykla? Ja ni fattar....

Nu är jag hemma efter en dag med föreläsning och basgruppsarbete. Nu måste jag packa inför imorgon och få allt iordning och sedan blir det förhoppningsvis veckofika hemma hos Christin ikväll, jummie!

Idag höll jag mig också utan problem vaken hela föreläsning och inte på snart 2 veckor har jag behövt lägga mig och vila eller skämmas för att jag somnar. Förstår ni hur skönt det är? Jag är inte trött!

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0