den 1 februari går till historien

Den 1 februari 2010 går till historien för det är dagen då jag offieciellt lämnar termin 3 bakom mig. Jag klarade tentan, woho vad härligt! Nu blir det full koncentration på termin 4.

Idag ringde jag också mitt gamla jobb för att höra hur det ser ut i sommar, men chefen var på semester så får försöka nästa vecka. Jag är sugen på att köra en sommar till som sjukvårdsbiträde eftersom det är ett jobb som jag älskar trots att det är svårt ibland. Men ska imorgon köra en koll på CV och uppdatera för ju fler krokar man slänger ut...

På kvällspromenaden så träffade Sixten och jag en annan hanhund som har samma problem som Sixten, lite hetsig mot andra hanhundar helt enkelt. Så vi övade lite och det gick bra tillslut men mer övning ska det bli.


Idag skickar jag ett Grattis på namnsdagen ner till Max!


// ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Många grattiskramar!!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0