tillskott

Ibland så får min nyfikenhet oanade konsekvenser. Nu i helgen flyttade vi ner lite saker i förrådet och som alltid så står det en massa skit i förrådskorridoren som folk inte orkar köra iväg eller kanske tänkte att någon annan vill ha. Och det här köksbordet ville Ingemar och jag verkligen ha, jag hade gärna betalat för det. Så tack du student som lämnade det kvar:)

Det blev ju grymt bra!



I onsdags så fick jag ett litet brev på posten från mamma och Sixten med två nya fina Thomas Sabo berlocker
ett fint rött hjärta och ett till tennisrack, det går ju inte att spela tennis själv, haha!


Som sagt nu är studiecirkeln slut och jag har skrivit upp mig för att vara med i juridikjouren och efter det så bjöd Familjen på Mariehemspizzeria, mums var det.

Imorgon blir det upp tidigt för en föreläsning i civilprocess klockan 08.00.

Sov så gott!

// ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

08.15!

2010-04-19 @ 17:21:36
Postat av: Linn

Sjukt snyggt!

2010-04-20 @ 09:10:23
URL: http://livetochlinn.blogspot.com
Postat av: pappa

Synd att höra om Sixten, skall försöka posta boken imorgon eller övermorgon. Vilket fint bord, det passar ju in kanoners, verkar lätt att flytta runt dessutom.

2010-04-20 @ 22:23:19
Postat av: mamma

Bordet som gjort att stå där. Nu får ni bättre plats att sitta o plugga med.

2010-04-22 @ 09:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0