tillbaka i Umeå

Det har varit riktig härligt att vara hemma och träffa alla jag älskar även om jag bara hinner träffa en bråkdel av er alla.

Det har inte varit mycket till vila men den energi som jag fått av att vara hemma kommer räcka långt. Resan upp till Umeå gick också bra, vi hann till och med en sväng på IKEA i Sundsvall och klockan 20.00 rullade vi in i Umeå.

Sixten hittade direkt sin nya plats


Pappa och jag tog en sväng ner till Haverdal, det dröjer inte länge till det är full med folk här.





Påskmiddag hos Hamréns


Påskafton i Halmstad med obligatorisk McDonalds mat


Morfar och moster kom på påsklunch och vi firade morfars födelsedag.


Påskmiddag hos faster där jag fick träffa större delen av släkten, kul!
Till och med jag fick ett påskägg! Här är jag och farmor.


Det blev också försök till traditionell tandutdragning men de ville bara inte lossna!!


// ida


Kommentarer
Postat av: pappa

Härliga bilder Ida, vi saknar redan dig. Hoppas nu att du har det fortsatt bra i björkarnas stad, det måste vara svårt för pollen allergikerna att bo där. Här hemma är det åter vardag.

2010-04-06 @ 19:33:37
Postat av: märit

hej skönt att resan gick bra ,ja våren kom men va kall men nu skall vi få värmebölja till nästa vecka då man jobbar igen kramisar faster

2010-04-06 @ 22:41:01
Postat av: Anonym

Ja, det var så härligt att krama om dig igen. Nu är det bara två maånader till du kommer till södern i gen. Sixten saknar dig, är lite orolig. Märkte du att han skällde efter bilen när ni körde iväg? Mammakramar

2010-04-07 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0