snipp snabb snut så var denna veckan slut

vill också bara tacka för alla fina kommentarer om Sixten,kan fortfarande inte riktigt förstå det,  <3


Det här är en av årets alla monsterveckor. Det känns som om jag inte varit hemma någonting eller varit ensam något alls och som den hemmakära ensamtidsälskande person som jag är så börjar det krypa lite i kroppen. Men samtidigt så har det än en gång bevisats att även monsterveckor har sitt slut och man klarar av dem också.

  • I onsdags så hade vi sista studiecirkeln på kvinnojouren med avslutning nu på söndag. Tills dess så ska jag ha funderat ut lite mer om hur jag vill engagera mig där.
  • Igår hade vi den andra föreläsningen i Legal english som var väldigt bra men eftersom den ligger kvällstid så var jag inte hemma förren klockan 21.30. Att läsa mer engelska är jag definitivt sugen på men även på franska så vi får väl se vad det blir.
  • Igår hade vi också huvudförhandling i vårt brottmål vilket var riktigt tufft. Jag reste mig inte från stolen på tre timmar och åklagare och försvar följde allt annat än mallar vilket vi ju inte heller kan förvänta oss men en hel del huvudbry blev det för oss i domargruppen.
  • Sista ansökningdag för kurser till hösten var nu i vecka så jag har sökt kursen Rättsmedicin för jurister 15 hp och tror det kommer bli riktigt intressant.
  • Nästa vecka är det också åtebesök hos magdoktorn och jag är lite nervig för att höra vad han säger. Sköter jag mig, fungerar medicinen???
  • Nästa vecka på torsdag åker jag ner till Karlskoga för att stanna där till söndag då det äntligen är dags för vår tonårsträff för tonåringar med IBD. Det ska bli SÅ spoännande.
  • Äntligen börjar förkylningen släppa!! woho

Det här blogginlägget utvecklades ju nu mer till att bli en komihåg lista för mig själv men det får ni stå ut med, haha!

trevlig helg!

// ida

Kommentarer
Postat av: märit

trevlig helg själv och vi har också kommit igenom en jobbvecka som avslutades igårkväll men nu är vi lediga till onsdag hi hi lediga ja gör vad vi själva tycker krmisar märit

2010-04-16 @ 16:06:49
Postat av: mamma

kom i håg listor är alltid bra. Franska????

2010-04-17 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0