Redan söndag

I går var vi nere i Gammlia hallen för att se på när Isa och hennes bror tävlingsdansade i bugg. Det var barn från 6års ålder upp till klass 35+, de små var bara så söta att se dansa och duktiga!  Det var riktigt kul att få titta och det började spritta lite i benen.



Isa är redan segerviss,hehe!




O självklart så vann dem!


Imorgon är det måndag och ny vecka som börjar men jag har dragit på mig en förkylning så vi får väl se hur det blir med det. Segt att bli sjuk nu när Legal english kursen börjar på tisdag.

// ida

Kommentarer
Postat av: Isa

Det var så roligt att ni ville komma och kika <3

2010-04-12 @ 16:27:22
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: pappa

Heja Isa, så roligt att det gick så bra. Synd att du ärvt min taktkänsla Ida annars du kanske också kunde stuffat runt. Kanske du skulle mailat din gamle klasskompis Gustav Jönsson dessa bilder ?

2010-04-15 @ 05:17:31
Postat av: Simon

Ja, de är grymma och jag tycker såklart att Isa är speciellt bra!:) Igår kom de på en 15:e plats i Oslo men jag tycker det är grymt! Men Isa var inte nöjd med den placeringen=)

2010-04-24 @ 07:58:14
URL: http://simoncstarksomtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0