torsdag

Jag tror att jag vaknade minst 3 gånger i natt och troddde att jag hade försovit mig men icke. Jag hann med planet som lyfte klockan 0630. Min plan att läsa lite litteratur på planet gick ju dock inte så bra, somnade som en stock.

Vi var 9st som gick utbildningen och det var kul att träffa alla gubbar och gummor igen och få ansikten på de projektansvariga som jag bara pratat med via telefon och mail. Det visade sig att EPiServer inte var så jätte krångligt utan riktigt kul! De har byggt upp en riktigt snygg hemsida och vi ungdomar kommer få en helt egen del av den. Spännande! Är dock lite stressad över att de vill att den ska lanseras vid månadskiftet och vi kan inte börja redigera förens i nästa vecka...arr! Kommer bli lite nattarbete känner jag på mig.

Imorgon så är det dags för Finsittningen nere på Rex. Killar och tjejer uppklädda i snygga kläder kan ju inte bli mer än rätt. Känner på mig att det kan bli ganska mycket att prata om som alltid efter en juristfest...

Så den STORA frågan nu är, hur sjutton ska man se ut i håret?

/ ida



Kommentarer
Postat av: isa

hej du=) jag ska göra lite lockar i håret tänkte jag, vill du inte om du hinner komma hit till mig en stund innan vi går till sara så kanske du kan göra någon lock baktill, eller ska du fixa linnisens hår? pussipuss

2009-09-18 @ 09:32:54
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: fridah

Hej!

Klart jag hjälper dig. Även om du verkar tycka det är lätt så blir det nog endel nattarbeten som du sa om vi inte hjälps åt. Kanske blir det ändå. Men så länge du kan förklara så jag fattar och jag får tillåtelse hjälper jag gärna till! :)

Ha det super och hoppas sittningen går bra!

PUSS

2009-09-18 @ 20:11:20
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0