tji fick jag

Jag var lite för tidig med att konstatera att jag var frisk, min hals is killing me. Kan ju liksom inte sluta svälja heller...

Idag har jag städat, diskat o vikt all rentvätt så nu ser här helt ok ut igen:)

Linn, sixten och jag började vår nya hurtiga vana idag, nämligen morgonpromenad. 5 kilometer gick vi kl 8 i morse, det var väl ändå bra? Riktigt skönt är det på morgonen speciellt om solen hunnit komma fram o värmer en lite.

Ikväll så har det varit lekar vid dammen för nollorna vilket innebär en hel del roliga upptåg.Men det var ändå ganska skönt att "bara" få titta på. Våra nollor kämpar väl. De hamnade till och med på delad 1plats så de fick göra utslagning och utslagningsleken var hur många rundor ett tuggummi kunde gå på 1 minut. Ett tuggummi genom 5 personers munnar känns ju lagom frestande i de här influensatider, då var jag verkligen glad att jag inte var nolla...

Imorgon är det terminens första seminarium som handlar om fastighetsrätt och hur man räknar ut inteckningsvärde på en fastighet till exempel. Matte! Pappa tror du dina öron? Jag räknar matte, haha!

Ny frissa o färg har jag hunnit med också. Hela fyra timmar var jag hos frisören så Linn till och med skickade ett sms för att höra om något hade hänt. Träsmak i baken men oj vad nöjd jag blev. Det blev ljusare så ganska nära min riktiga färg och helluggen försvann. Vill ni se? ja kanske det men jag säger bara....kamerasladd!!!

bye! / ida

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt med dina morgonpromenader, ser att du trots motgångar med halsont ändå mår rätt bra.

Hoppas också att fastighetsrätten kommer att gå bra, Gunvor,Petra o Fredrik samt Lukas och Moa hälsar också.

2009-09-11 @ 08:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0